Studentene mener Haavind er best i bransjen på digital kommunikasjon!
Haavind stakk av med gullet under årets Digital Employer Branding Awards 2019 i kategorien jus.
Den prestisjetunge prisen deles ut av Stockholmsbaserte Universum i samarbeid med app-selskapet Gobi.
Haavind stakk av med gullet under årets Digital Employer Branding Awards 2019 i kategorien jus.
Den prestisjetunge prisen deles ut av Stockholmsbaserte Universum i samarbeid med app-selskapet Gobi.
Kåringen er basert på en undersøkelse blant studenter ved universitetene i Oslo, Bergen og Tromsø i 2018 og 2019. Universum er et globalt ledende fagmiljø innen Employer Branding. De har gjennomført undersøkelsen der studentene er bedt om å rangere arbeidsgivere etter både synlighet i sosiale medier og kvalitet på innholdet som presenteres i disse kanalene.
Undersøkelsen har blant annet sett på andel studenter i målgruppen som har sett poster og innlegg fra firmaet, hvor mange som har vært inn på firmaets karrieresider, samt grad av engasjement rundt innholdet i de ulike kanalene. Blant jusstudentene er det altså Haavind som går av med seieren.
HR-direktør Kristine Lloyd i Haavind er naturlig nok svært fornøyd med gullet:
Vi jobber hardt for å presentere relevant og interessant innhold i våre kanaler. Det er utrolig morsomt når det gir så gode resultater, sier hun.
Hun understreker at utmerkelsen er et resultat av nøye planlegging, godt samarbeid på tvers av HR, markedsavdelingen og traineeutvalget – og ikke minst et tett og godt samarbeid med studentforeningene på fakultetene.
Vårt mål er å gi potensielle nye kollegaer et ærlig og riktig bilde av Haavind – hvem vi er, hva vi driver med og hvordan det er å jobbe hos oss – og det kommer vi til å fortsette med.
En stor takk til alle som følger oss på sosiale medier – vi oppfordrer flere til å like og følge oss i våre kanaler!
Vi ønsker også å gratulere Hjort og AdeB med 2. og 3. plassen