Click continue to switch to the English version of our webpage.

Tor er tilbudsansvarlig/senior markedskonsulent i kommunikasjons- og markedsavdelingen i Haavind. I tillegg jobber han med synlighet og med å tydeliggjøre og styrke merkevaren til Haavind, både internt og eksternt.

Tor har i over 25 år arbeidet i noen av de største og mest toneangivende kommunikasjonsbyråene som partner/seniorrådgiver, og har en bred kommunikasjonsfaglig bakgrunn. Han har vært fagansvarlig for bruk av innsikt og analyse (som Strategic Planner), og jobbet mye med omdømmeprosjekter for en rekke større bedrifter. Tor har hatt ansvar for utvikling av merkevarestrategier for selskaper som DNB, Finn.no, McDonald`s, TV2, Telenor, Tine og Aftenposten. Han har også ledet visjon/verdi-prosesser for en rekke selskaper og fylkeskommuner, samt med navneendringsprosesser og utvikling av merkevarearkitektur.

Han har bred erfaring fra kunder innen bank/finans, FMCG, bilindustrien, byggevare, bærekraft og medievirksomheter.

Tor har vunnet en rekke priser for både kreativt innhold, og for dokumentasjon av effekt/økonomisk lønnsomhet, og har vært foredragsholder i ANFO.

Tor er utdannet siviløkonomi fra BI med markedsføring som spesialisering.