Nyhet / 20.06.2019

Studentene mener Haavind er best i bransjen på digital kommunikasjon!

Skrevet av Tormod Fjellgård

Haavind stakk av med gullet under årets Digital Employer Branding Awards 2019 i kategorien jus.
Den prestisjetunge prisen deles ut av Stockholmsbaserte Universum i samarbeid med app-selskapet Gobi.

Kåringen er basert på en undersøkelse blant studenter ved universitetene i Oslo, Bergen og Tromsø i 2018 og 2019. Universum er et globalt ledende fagmiljø innen Employer Branding. De har gjennomført undersøkelsen der studentene er bedt om å rangere arbeidsgivere etter både synlighet i sosiale medier og kvalitet på innholdet som presenteres i disse kanalene.

Undersøkelsen har blant annet sett på andel studenter i målgruppen som har sett poster og innlegg fra firmaet, hvor mange som har vært inn på firmaets karrieresider, samt grad av engasjement rundt innholdet i de ulike kanalene. Blant jusstudentene er det altså Haavind som går av med seieren.

HR-direktør Kristine Lloyd i Haavind er naturlig nok svært fornøyd med gullet:

Vi jobber hardt for å presentere relevant og interessant innhold i våre kanaler. Det er utrolig morsomt når det gir så gode resultater, sier hun.

1000x640_Digital Employer Branding Award 2019

Hun understreker at utmerkelsen er et resultat av nøye planlegging, godt samarbeid på tvers av HR, markedsavdelingen og traineeutvalget – og ikke minst et tett og godt samarbeid med studentforeningene på fakultetene.

Vårt mål er å gi potensielle nye kollegaer et ærlig og riktig bilde av Haavind – hvem vi er, hva vi driver med og hvordan det er å jobbe hos oss – og det kommer vi til å fortsette med.

En stor takk til alle som følger oss på sosiale medier – vi oppfordrer flere til å like og følge oss i våre kanaler!

Vi ønsker også å gratulere Hjort og AdeB med 2. og 3. plassen

  • Tormod Fjellgård

    Markeds- og kommunikasjonsansvarlig

    Tormod er ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon hos Haavind, og ansvarlig redaktør for nettsidene.